Confirmació de plaça
Curs escolar 2017/2018

Benvolgudes famílies,

Em plau informar-vos que d’acord amb la Resolució ENS/406/2017, de 24 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2017-2018, en el cas dels vostres fills (alumnes d’aquest centre el curs 16/17) tan sols haureu de presentar fotocòpia dels documents que hàgiu renovat darrerament, i formalitzar l’imprès de confirmació de plaça (que inclou l’actualització de les dades personals).

L’annex 1, article 7 b) de la Resolució estableix que “si no es confirma la continuïtat al centre en el període establert, es considera que renuncien a continuar escolaritzats en el centre”.

Així, haureu de passar per la Secretaria del Centre o bé entre dilluns 5 i divendres 9 de juny (en horari d’atenció al públic de dilluns a divendres de 9:00 a 13,30 hores i dimarts i dimecres de 16 a 17,30 hores), o bé entre dilluns 19 i divendres 23 de juny (en horari d’atenció al públic de dilluns a divendres de 9:00 a 13,30 hores i dimarts i dimecres de 16 a 17,30 hores) i aportar la següent documentació:

Documentació que heu de presentar:

• Imprès de confirmació de plaça 2017/2018, degudament complimentat
  • Pagament:de les quotes de material (81,60€) i AMPA (25,50€): enguany l’institut ha implementat un sistema de pagament telemàtic del qual us informem en full adjunt.

Des de l’octubre la biblioteca del centre està oberta de dilluns a dijous, de 16.00h a 17.30h, per tal que l’alumnat que vulgui i/o ho necessiti pugui resoldre dubtes de diverses matèries i fer deures amb suport educatiu per part de monitors.
    Aquesta activitat està exempta de matrícula, l’únic requisit és ser soci/a de l’AMPA i sol·licitar un carnet que té un cost de 10€ per trimestre.

• Full d’autorització de sortides.
  • Full d’autorització dels drets d’imatge.
  • Autorització/comunicació: ús de serveis i recursos digitals a Internet per treballar a l’aula.
  • Autorització per a la prestació del servei comunitari.
  • Qualsevol document que s’hagi renovat aquest curs (DNI, NIE, TIS, família nombrosa, vacunes, etc)

Heu de portar de casa la documentació ja impresa i degudament emplenada. Us la podeu descarregar de la nostra pàgina web iescanet.cat.

Restem a la vostra disposició per respondre els dubtes que tingueu, trucant al telèfon 93 795 47 63.

Rebeu una salutació,

Canet de Mar, a 30 de maig de 2017

Descarrega els documents:

Confirmació Matrícula d’ESO Curs 2017/2018

Autorització de sortides

Autorització dels drets d’imatge

Autorització relativa als alumnes de menys de 14 anys:
ús de serveis i recursos digitals a Internet per treballar a l’aula

Comunicació relativa als alumnes de més de 14 anys però menors d’edat:
ús de serveis i recursos digitals a Internet per treballar a l’aula

Autorització per a la prestació del servei comunitari

Passarel.la TPVescola

Com fer un pagament:

Per Internet:

1. Accediu a : https://tpvescola.com .
  2. Seleccioneu el municipi i la vostra escola.
  3. Us demanarà el nom d’usuari i la contrasenya. El nom d’usuari és el codi de 8 dígits que l’institut us ha enviat per correu electrònic. La contrasenya és inicialment zx1234(en minúscules), us la podeu canviar si voleu, però no és imprescindible.
  4. Aneu a PAGAMENTS i seleccioneu els conceptes. Fent clic al botó PAGAR accedireu a la pagina de validació bancària. Heu de posar les dades de la vostra targeta de crèdit o dèbit i seguir les instruccions en pantalla. La transacció es processa en un entorn segur.
  5. Una vegada validada la vostra operació rebreu un mail amb el justificant del pagament.
  6. No cal entregar el justificant a l’escola.

Amb el mòbil:

També us podeu baixar l’app TPVEscola a Google Play i App Store i fer els mateixos passos del pagament per Internet.