Benvolgudes famílies,

Us volem recordar que el dijous 21 el centre estarà tancat per les eleccions.

El divendres 22 hi haurà horari especial, l’alumnat només haurà de venir al centre de 9 a 13h. Les dues primeres hores realitzaran tallers, després assistiran a Vil·la Flora per veure el concert, organitzat pels Departaments de Música i Arts Escèniques, que realitzaran els alumnes de 1r, 3r d’ESO i 1r de Batxillerat d’Arts Escèniques. Finalment, recolliran les notes de l’avaluació i a les 13h marxaran cap a casa.

Al web del centre (iescanet.cat) podeu veure un resum del concert dut a terme el 15 de desembre a Vil·la Flora a càrrec d’alumnes del centre.

Només ens resta desitjar-vos Bones Festes de part de l’Equip Directiu, així com del Claustre de professorat i de la resta de personal de l’Institut